18.11.08

Adaylığını açıkladı


Ilıcalar Belediyesi Başkan Aday Adayı olduğunu belirten Aysel Varol: Doğup büyüdüğüm yere hizmet etmek istiyorum

YEREL seçim tarihi yaklaştıkça başkan aday adayları isimlerini açıklıyor. Aysel Varol, Ilıcalar Beldesi Belediye Başkanlığı'na AK Parti'den aday adayı olduğunu söyledi. Ilıcalar'da doğup büyüdüğünü belirten Varol, "Ilıcalara hizmet etmek istiyorum. Halkımın özellikle de gençlerin büyük desteğini aldım ve aday olmaya karar verdim. Doğup büyüdüğüm yere en güzel hizmeti yapmak istiyorum" dedi. Ilıcalar'ın ilk kadın belediye başkanı adayı olma ünvanını elinde tutan Varol, belediyeye gelir getirecek projelere imza atmak istediğini vurguladı. Babasının Bingöl Belediyesi'nden emekli olduğunu hatırlatan Aysel Varol, belediye hizmetleri konusunda yeterli bilgiye sahip olduğuna inandığını sözlerine ekledi.

0 Yorum(lar):

  © Free Blogger Templates Blogger Theme2008

Back to TOP